tisdag 7 juli 2009

Pruritus ani

Försökte ta mig hem på under timmen i går, drog på med vindens hastighet från jobbet och förbi statoil. Folk stod häpna längs vägen när dom såg i vilken hastighet jag kom i, dock gjorde den extremt höga hastigheten att jag fick sjuk jävla kramp i vänster fotled strax efter Dalavallen. Jag kämpde på och tänkte att va fan, lite kramp får man leva med om man ska åka vasaloppet. Min fot tyckte inte samma sak däremot, så lagomt vid norslundsskolan (dit jag tog mig på rekordtid förövrigt) tänkte jag nästan ge upp, för då kunde jag inte gå längre. Men jag slog av på takten och krampen släppte, klockade in på 1.08 hemma.

Det var länge sen vi hörde något från den där Johan, ingen uppdatering, startnummer eller nånting. Jag hoppas du inte smygtränar och mörkar formen din jävel. Här ska vi köra med öppna kort.

Börjar bli dags för något sorts gemensamt upptaktsmöte där vi kan lägga upp taktiker. Jag föreslår på Hosjö Pizzera som nu fått utskänkningstillstånd. En kebabpizza special och en par starköl utgör stommen i varje idrottares kost.

Min bror har förbryllat de skarpaste hjärnorna inom proktologin efter att druckit blåbärsoppa.

1 kommentar:

  1. Jag såg Johan cyklandes, mycket misstänktsamt utanför Tonys pizzeria igår. Hade han tryckt en megakebab med laktosfri kebabsås? Eller hade han måntro vart på en gympasession med tanterna på Friskis?

    SvaraRadera