tisdag 7 juli 2009

Tisken

Det var segt att komma till skott idag, lite duggregn ute och en fantastisk karaktär gör inte livet enklare. Men! Det finns inga genvägar, det är bara gör´t! Lyckades rota fram mitt paraply och tog sen en vända runt Tisken, gick så där, men efter att ha kommit runt sista kröken kändes det som att jag var i toppform! Lika bra att ta ett varv te!

Tog ej tid första rundan, men förmodar att tiden var ungefär som farsan sa när jag skröt om min gps på Iphon:en och mitt makalösa resultat på 6km - "GPS:en, sa den bara "felparkerad"?. Kul. Jävligt kul. I alla fall, på med gpsen och ta ett varv till. Det gick faktiskt magiskt snabbt ett tag. Hade en väldigt konstig känsla, benen vart hur lätta som helst, jag bara flög fram!

Men, ja.. det tog ju slut rätt snabbt det med. Helvete. Första kilometern gick på hiskeliga 5.50m. Sjukt. Sen vettefan om jag glömde gå. Sluttid: 25.28 på 3km.

235 dagar. Håll ut.

1 kommentar:

  1. Jag har hört att om man stoppar i sig en kebabpizza och en påse chips innan man går ut och går så kan man förbättra resultatet med 20%.

    SvaraRadera