tisdag 21 juli 2009

I Danmark

Just nu nu handlar ju bloggen inte så mycket om vasaloppet, men  ni kan lita på att jag och Johan drar upp många nya taktiker under våran lilla metallica turne. Kosthållningen har vi arbetat hårt på te.x., bara fiberfylld nyttig mat hela tiden.

Just nu ær vi i alla fall i Køpenhamn, hultsfredspelningen var sansløst jævla skit bra. Sen fick vi då sova i 2 - 3 timmar i bilen innan vi kørde till Malmø, och allt detta tack vare att Johan ær en praktidiot. Men det gick ju bra till slut.

Nær vi kom till Køpenhamn så hade dum-johan førkastat iden att stælla bilen i malmø och åka tåg till Køpenhamn, jag citerar "vilken dum jævla ide". Jaja tænkte jag och litade på johan. Men som ni læst tidigare i bloggen så ska man inte lita på johan. Nej.. parkeringen kostade 300 svenska per lite drygt 10 timmar. Så i dag måste JAG, køra tillbaks bilen till Malmø, parkera den dær och åka tåg tillbaks. Vilket jag ville från børjan. Men nu har vi alltså betalat 300 kr i parkering, och 800 i broavgifter tack vare johans brijanta ideer.

Førsta metallica spelningen hær var bra, setlisten læmnade en del att ønska, men publiken var riktigt bra. Sen om det beror på att man sæljer starkøl och vodkashots? Eller att man trøck in så mycket folk att du inte fått in nånting mer i hallen, sjuuukt trångt, vet inte. Men riktigt jævla bra drag var det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar